Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

1-klik.nextore.pl

główne menu

Znajdziesz tutaj eBooki, e-Czasopisma, e-książki, eGazety, Książki-Audio, Bajki, Cyfrowe publikacje, audiobooki, eMagazyny, książki, e-Publikacje. Jest tu prasa, dobra książka, Kursy nauki języków obcych, Angielski, AudioBook, Bajka, prasa codzienna, gazeta, gazety i czasopisma - darmowe wydania, prenumerata....... Cyfrowe wydania tańsze do 70% od wydań papierowych, e-prasa, e-książki, Książki Audio, eBooki, e-Czasopisma, eGazety, prasa, Bajki, AudioBook

KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? - audiobook

: KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
OkładkaOpinie o produkcie
30,00 27,00 zł (zawiera 5 % VAT)

  • MP3 (znak wodny)

Marek Stączek 

16.09.2011

polski

01:20:00

EdisonTeam.pl

9788361485209

Opis:

„Badanie twórczości poprzez skupienie się jedynie na jednostce, jest jak próba zrozumienia zagadnienia, „dlaczego jabłoń daje jabłka?” patrząc tylko na drzewo, a ignorując słońce i ziemię, które wspierają jej życie!”.
M. Csikszentmihalyi

Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze – „czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?”; po drugie, „jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?”. I na koniec, pytanie trzecie - „co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?”. W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.”
dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Zarządzania Wartością

 

Zawartość:

1.    Wstęp. Znaczenie tworzenie w organizacji
2.    Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
3.    Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji. 3 składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
4.    Rozdział trzeci. Co należy zrobić by w organizacji uruchomić proces kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla i wszystkich pracowników.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? - audiobook
Forma zakupuCena

KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? - audiobook

30,00 27,00 zł (zawiera 5 % VAT)
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć
  2. 2.Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe
  3. 3.Mit przedsiębiorczości
  4. 4.Trening Autogenny
  5. 5.Zmień myślenie a zmienisz swoje życie
  6. 6.Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
  7. 7.Nowy Jednominutowy Menedżer
  8. 8.Zjedz tę żabę wyd.III rozszerzone
  9. 9.Umysł ponad umysłem
  10. 10.Zarządzanie czasem